onsdag 12 september 2007

Good Music... # 1

Jag tycker ganska mycket om musik ;) och tänkte berätta lite om några av mina favoritlåtar. Fokus kommer att vara på svenska artister. Det kommer endast att finnas länkar till låtarna, annars blir min blogg full av youtube filmer och det är ju inte riktigt tanken. En salig blandning av ny och inte fullt så ny musik kommer det att bli och, som sagt, mest svenskt.

Music - The Ark
(Swedish)















I like music a lot and I'm going to tell you a little bit about some favorites, most Swedish artists and band. There will only be links to the songs or else my blog would be full of movies and that's not quite the thought. A mess of old and new and, as I said, a lot of Swedish music.

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej mammut! Vad bra låtar du lagt in, passa på o lyssna på den jag lagt in.. en av mina absoluta favoriter, helt underbaar! (Den blir bäst i mitten av låten) ;) Pusspuss! Älskar dig!