tisdag 9 oktober 2007

Facebook


Ett par kompisar tyckte att jag skulle skaffa
facebook. Jag kunde inte förstå vad som skulle vara så "himla roligt" med det men jag måste erkänna att det är riktigt roligt, speciellt när man börjar inse hur det funkar och de olika saker man kan göra.
I går kastade jag ett får på en kompis och nöp en annan, ja, de var i alla fall mina kompisar innan dess ;)





My (facebook) stripper namne is:
Cindy Shimmerside


Some friends of mine told me to get facebook. I could not really understand what the "so fun with it" would be. I did get it and now when I figure out more and more to do with it, it's more and more fun.
Yesterday I throw a sheep on one friend and pinched another. At least they were my friends before that ;)


To be continued...

Inga kommentarer: